Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar.

Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat.

Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.


Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången.

Då mår jag också mycket bättre.


Har haft så ont några dagar o slutade med morfintableterna i går

när dom inte hjälpte. Tog mina andra i morse o känner mig faktiskt

mer rörlig o mindre smärta.

Ska till min kirurg på tisdag och höra vad som blir bäst för mig.


Hade tur att hitta gardiner på Hemtex som jag gillade och med några

nya krukor o blommor ser köket nu vårligt ut.

Vi firade in våren med kaffe o tårta i går.

Det gäller att ta vara på alla tillfällen att glädjas o träffas. 

   

Filippa trodde det var is i vasen men det är krossat glas tycker det är fint.

   


Vi har börjat prata om att hyra ett torp eller köpa något billigt.

Det ska inte ligga så långt från Örebro men gärna avskilt.


Som så många andra ska jag se på semifinalen till Melodifestivalen

och göra några varma smörgåsar med the till.


Vi har ännu inte bestämt vilken plats vi ska till i Turkiet.

Ni som har varit där skriv gärna o berätta vad ni tycker

om olika ställen. Är september en bra månad?

Stranden är viktig för oss och måste ligga nära.


Ska bädda ner mig i soffan nu vid Tv och hoppas dom

jag gillar går vidare.


Tack Mia för din kommentar. Jag ska höra av mig saknar dig.


                                              Kram

                                              Love.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards