Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt.

Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.


Påsk till helgen men i år hoppar jag över den

det blir ingen tur till Blåkulla heller.


Har tappat så mycket lust o kraft känner mig deppig.

Ryggen är långt ifrån bra o det blir bara korta promenader

ute med Nova. Ska till en sjukgymnast så får vi se om det

blir bättre.


Ser att många har dragit ner på bloggandet o facebookar

istället o även jag har fastnat där.


Vill blogga mer och ha kontakt med er 

 men när jag sitter här är det tvärstopp.


På eftermiddagen ska vi åka till Skavsta flygplats o

lämna av Michelle o Lukas som ska tillbringa påsken hos

sin pappa i Tyskland. Hoppas dom får det härligt

för det är dom värda


Att inte ha ett fast jobb utan bli inkallad ibland tidigt på morgonen

eller jobba natt o långa pass sliter i längden.

Att aldrig veta hur mycket pengar men får när månaden är slut

är oroligt för även dom unga har utgifter o räkningar.


Har sett på Tv att man nu kan tvätta i maskin med kallvatten

undrar om det verkligen kan bli rent. Jag vill känna att

värmen gör sitt. Vad tror ni?


Har nu äntligen med Lukas hjälp fått upp ljusa gardiner i rummet

men allt tar sån tid för mig.


Tror jag hamnat i en 70-årskris. Har klarat mig genom alla andra

som jobbig tonåring, 30-40-50-60-årskriser, klimakteriekris mm.

Nu verkar allt komma på en gång.

Hur sjutton har jag plötsligt blivit så gammal o skröpplig

min lilla hjärna kan inte fatta det men spegeln avslöjar

med tydlighet fakta.


Vad känner ni när åren klickar iväg o kroppen tappar orken?


Det var vad jag lyckades få ihop men jag önskar er en riktigt

Glad Påsk o en skön vecka.

                                          Kram

                                          Love.

                           









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards