Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Love - 11 februari 2011 22:13

 

                                  

 

Veckorna går fort även fast det inte händer så mycket här hos oss. I mitt huvud händer det inget heller just nu så jag tänkte bara visa några av mina änglar.

 

Har ju förstått att vi är många som tycker om änglar och behöver dom.

 

Änglar är ju alla som gör gott mot sin nästa utan att förvänta sig något igen. Jag har här på bloggen fått lära känna många och är så tacksam o glad för det.

 

                      Tack mina änglavänner.

 

               

 

Dags att rulla in sig i värmefilten och låta sig omslutas av katter och hund. Jag ligger som in kåldolme varmt och skönt. Måste ha fönstret öppet en del för att ha sval luft att andas in och varmt i sängen.

 

Hoppaas ni alla får en god natts sömn och vakna till en ny fin dag med oanade möjligheter. Livet är en resa och vägarna väljer vi själva men .......

 

                  

 

                                   Kram 

                                   Love.       

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards