Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Hänger ni med?

Av Love - 1 april 2010 14:40

  

Först av allt vill jag önska er alla en riktigt trevlig Påsk.   Snart åker jag iväg mot Blåkulla och hoppas vi träffas där. Kommer ni bjussar jag på häxtårta

och hoppas vi kan ha en härlig natt.

Kvasten är servad, kaffepannan putsad och fylld med häxbrygd, svarta katten Marco redo för avfärd.

I år får lillhäxan följa med på en egen kvast men hon har fått gps. på sin för att inte komma bort sig.

Glöm inte ta på er yllebyxor så att ni inte fryser rumpan av er. 

  

Puss i Påsk

Love. 

 
 
Monica

Monica

1 april 2010 15:07

Visst hänger jag med till blåkulla, men åker lite senare för jag ska fira min födelsedag ihop med ett par vänner först.
GLAD PÅSK!

kramar Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ragnvi

Ragnvi

1 april 2010 15:49

Glad Påsk till dig o alla vackra kissar! Helt underbara!
Jag har tappat bort kvasten...fniss! Nyss var här två häxor som gärna ville ha mig med men...
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
Margit

Margit

1 april 2010 16:25

Hej kära vännen, Love!!!
Tack för din hälsning!!!
Är nu i Eskisltuna, Lasse, katterna o jag. Ska jobba 2 nätter..och åter hem till Kolsva på påsklördagmorronen...
Vi återkommer efter påsken om datum..och vilka som vill vara med..och att vi umgås och pratar några timmar. Det fiket låter inte dumt.
Lillis kan ju åka med mej kasnke...och så får vi se Kerstin pellispricken och Gunilla med katterna vill vara med..så får vi se om det finns flera...??? Kanske några läser detta...som är "våra bloggare"...och vill o kan...

Önskar dig min kära Love en mycket trevlig och skön PÅSKHELG med de dina!!!GLAD PÅSK!!!
Och jättekramar till er alla!!!/Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg .se

 
Ingen bild

Anna

1 april 2010 17:04

Ta svängen förbi V-ås så hänger jag på. Hon är söt lillhäxan och klarar nog resan galant.
Vi önskar er alla en Glad pÅSK. Hälsa barn o barnbarn.
Häxkram från gänget.

 
Pellispricken

Pellispricken

1 april 2010 17:25

Blåkulla får vara i år, men nästa år så...
Tack för besök hos mig, jag har haft så fullt upp. Ja inget är klart än, inte på långa vägar -:)Så klart jag vill följa med på träff i Örebro, bara jag löser det med hundarna men det ska nog inte vara något problem. Hoppas det blir när jag har gubben hemma? Det ska bli kul!
Jag har läst tillbaka här och vilka fina katter du har, men såg jag inte en Sheltie (hund) i ett hörn? Ja nu kommer våren med språng, även här har snödropparna visat sig mot väggen till Visningslägenheten. Men det är mycket snö kvar än, blött och dant.
Önskar dig och de dina en fin Påskhelg!

http://farna.bloggplatsen.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

1 april 2010 18:05

Önskar dig en härlig Påsk, vännen !!! Jag avstår Blåkulla för jag har inga yllebyxor. *skrattar*
Hoppas du får en helg fylld med många goa minnen att ta med dig in i vardagen.
Stora Påskkramen från mig.

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

2 april 2010 07:06

Trevligt att träffa alla i Blåkulla i går
Önskar dig en fin och mysig PÅSK
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

2 april 2010 10:41

Attans också, missade Blåkulla *fniss*, hoppas ni hade det bra.
Idag kom jag in till dig för att önska dig en riktigt, riktigt GLAD PÅSK Love!
Påskpuss och kram!!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
carina

carina

2 april 2010 10:48

hej javist följer jag med till blåkulla jag tar med mej njord mina andra tre småtroll för dom är så nyfikna på värden som händer här hemma
glad påsk min vän mvh carina katterna

http://www.ladystar.be

 
Annica

Annica

2 april 2010 15:11

Härligt att träffas på Blåkulla, synd att det bara är en gång om året:). Vill önska en riktigt GLAD PÅSK
kramizz

http://svamlan.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

2 april 2010 15:12

Vilken bedårande liten häxa:) Hoppas hon hade hjälp av GPS:en, så hon hittade rätt till Blåkulla. Här ska vi leta ägg i eftermiddag.
Önskar dig och de dina en riktigt skön och trivsam långfredag.
Mina allra soligaste kramar till dig!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards