Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Tjuvar på gång.

Av Love - 7 april 2010 20:53

 
VARNING TJEJER!
  
Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda och får sina njurar stulna av organtjuvar på svarta marknaden.
  
Jag har råkat ut för något liknande......
 
Mina höfter stals från mig över natten för några år sedan. Jag gick till sängs och vaknade upp med någon annans lår!! Ja, det bara hände sådär snabbt. De ny låren hade konsistens av havregrynsgröt. Vems lår är det och vad hände med mina?? Jag tillbringade hela sommaren med att leta efter dom. Till slut, arg och sårad, hann jag inte mer än resignera och acceptera att jag för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans förrän tjuvarna slog till IGEN!
 
Min rumpa var nästa offer. jag vet att det var samma gäng eftersom dom gjorde sig besväret att matcha min ända med låren, som dom redan snott. Men min nya ända hade dom satt dit minst 1,5 decimeter längre ner än mitt original!!Nu förstod jag att jag måste ge upp jeansen till förmån för långa kjolar istället.
 
För 2 år sedan insåg jag att även mina armar blivitt utbytta. En morgon när jag fönade håret blev jag vettskrämd över att se gäddhänget dingla fram och tillbaka på min överarm. det var riktigt läskigt!! - min kropp har blivit utbytt en del efter en annan.
 
Vad skulle hända härnäst??
 
När min hals plötsligt försvann och blev ersatt av en kalkons, bestämde jag mig för att gå ut och berätta min historia. Kvinnor i världen, vakna upp!! Känn doften av nybryggt kaffe - det kanske är sista gången du använder din ursprungliga näsa - Domdär plastikkirurgerna använder riktiga implantat och kroppsdelar som de STULIT från Dig och Mig!!
 
Nästa gång någon du känner berättar om ett lyft - titta NOGA igen och ta reda på från vem...kanske något från Dig!
 
Detta är ingen bluffvarning. Det händer dagligen! VARNA DINA VÄNNINOR!!
 
P.S Förra året trodde jag att någon stulit mina tuttar! jag låg på sängen och plötsligt var dom borta! Men när jag hoppade upp kunde jag dra en lättnandes suck - dom hade bara gömt sig i mina armhålor medan jag sov. Nu har jag dom gömda innanför linningen i mina byxor.
 

                         Kram till er mina medsystrar.

                                        Love.

  

GRATIS animeringar för din e-post - från IncrediMail! Klicka här!

 
 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

8 april 2010 00:34

Kära Love !!!!
ALL ålder har sin tjusning,det är våra årsringar ....ÅR,sol, vind,vatten och bekymmer sätter sina spår,det är ett tecken att att vi lever ett bra liv,är själv några storlekar större.Jag ser LIVET från en hel annan sida idag,jag tackar LIVET, som gett mig så mycket...Jag gläds åt varje dag jag får leva,fast värken ibland är outhärdig ....NEJ ingenting är som förr,även här har tjuvarna varit i farten,häng lite här och var.... LER ...HI,hi....
Så varningen kommer lite försent.... LER...FÅNGA DAGEN....DAGEN GÅR EJ I REPRIS....KRAMIZ / IA...

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

8 april 2010 11:37

Ja nog har det varit tjuvar i farten men det är smällar som man får ta,huvudsaken att man får vara frisk
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

8 april 2010 17:09

Kära Love.
Tack så jättemycket för att du löste min gåta. Jag har varit utsatt för precis detsamma. Jag har funderat och funderat vem tjuven varit och inte har jag vågat gå till polisen för då hade jag ju fått klä av mig och visa var mina förluster har suttit. Vem vill visa det ??? för unga vältränade snutar?? För väl att man fick svaret innan kremationen så inte de anhöriga blir förvånade vem som stulit både det ena och det andra från deras morsa. Vem vet?? man kanske möter sig själv snart.*storskrattar*
Tack !!! vännen !!!
Stor kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

8 april 2010 17:57

Det här behövde jag...inte för att det ÄR roligt...men jädrar vad roligt det låter att läsa det *skrattar gott*. Tyvärr får jag säga som Irja att varningen kom för sent men skit i det, jag är ju i gott sällskap, vi kanske ska bilda en klubb eller nå´t ;O)
Varma kramar till dig min vän !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

9 april 2010 11:46

Önskar dig en bra och skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
av irja

av irja

9 april 2010 14:58

Kära Love !!!
Önskar dig en skön och FIN/FIN helg , Har tjuvarna tagit hela LOVE ???? LER....HI..hi....eller lika pyton som jag???
FÅNGA DAGEN ...KRAM /IA ......

http://40-Talisten.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

10 april 2010 00:01

Hej Kära LOVE!! Sitter här o halvgråter!! Legat på sjukuset i 2 dygn..läs på min blogg...Men det kunde ju vari ännu värre...så jah har SÅ ONT på höger sidan..och skriker nästa när jag reser meg och sätter/lägger mej ner..Vi får avvakta lie med datumen...Jag är sjukkriven till 5 maj...Kan INTE just nu köra bile heller..och inte spela på dragspelet heller.. MEN det kunde gått änuu värre...om det tagit i huvudet...
Kramen min kära bloggvän!!! (Jag kom till Kolsva i kväll, Lasse hämtade ej) Äter MÅNGA starka mediciner...men ONT ÄNDÅ!!

http://margitholm.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

10 april 2010 08:14

Hihihi, va härlig du är! =D
Jag har också gjort en del upptäckter, så dom har allt besökt mig också! =)
Men jag tycker att det är vackert att åldras!

Varma kramar!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

syster vera

10 april 2010 14:53

Hej kära syster!

Du kan verkligen ge mig ett gott skratt.Dig skull
e man turnera med på sjukhusen i sverge.

ojojoj vad friska folk sulle bli.

Kram och tack för igår

 
Margit

Margit

11 april 2010 21:07

Hej min kära vän, Love!!
Då har man "kämpat" igenom en dag ytterligare...mycket ont...men det är ju dock tillfälligt o övergående...
Lasse servar mej så gott han kan...och jah försöker fixa vissa saker själv. Att lägga sig i sängen på natten...OCH att stiga UPP...det är MYCKET SMÄRTSAMT..Då får han hjälpa mej..jag skriker ändå högt t smärtan en lång stund. på dagen sitter jag i hans specilafåtäljer...så det fixar jag själv...gör INTE så ont då...

Vi har suttit ute i solen och druckit kaffe på eftermiddan en stund. Skönt!!
Kramen min kära Love!!! Hälsa din älskade make så gott också!!!

http://margitholm.blogg.semargitholm.blogg.se

 
Ragnvi

Ragnvi

12 april 2010 07:54

Meen...jag tror jag smäller av! Skrattar gott ska du veta! Tack för att du bjöd på dagens första skratt! Och tack för dina goa rader hos mig!
Härliga foton från middagen i påsk!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
Margit

Margit

12 april 2010 15:11

En liten hälsning till dej Love!!!
Suttit i solen o njutit av solen en lång stund.... efter att vi ätit lunch....ute också.
Träffen...som vi palnerat till i slutet av April, Kerstin, pellispricken tipsade om att ta det i maj istället....både för att jag har ONT just nu ...och lite in i maj så kunde vi träffas nån stans där det är uteservering!!! Och det är inget dumt förslag...att flytta fram träffen....Jag har mina första arbetsnätter 14 maj....så då har vi säkert tillfällen innan det, då vi kunde sammmanstråla tillsammans...och då kan jag säkert köra bilen också. När jag åkte med Lasse i lördags så gick det bra...Men det är ju lite annat att köra själv....men innan dess så går det säkert jättebra!!!
Vad tycker du om det???
Kramen min kära vän!!!/Magrit

http://margitholm.blogg.semargitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards