Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Love - 29 september 2010 10:36

                            Vårt lilla hjärta

                                 Leonard

                                    12 år.   

 

 

 

           

 

         Grattiskram från mormor och morfar.

 

I morgon ska jag till stan för att köpa present men på lördag synns vi. Ha en bra dag. Älskar dig.

 

 

              

 

Jag gillar Gunilla Dahlgrens saker och detta stämmer på mig. Ibland måste man bara ha fast man inte behöver.

 

Jag behöver i alla fall något varmare nu när det börjar bli kallt och har skickat efter en kappa från Cellbes som jag är jättenöjd med Den ska invigas i morgon.

Färgen är dålig här men snygg petrol i verkligheten.

 

   

 

Solen skiner från en molnfri himmel i dag och jag har fotat dom sista blommorna i trädgården.            

 

     

Vi måste nog sätta ut en grävligfälla för dom rackarna gräver hejvillt på nätterna i gräsmattan.

 

För några år sedan beslöt en att boa under vårt hus och det vill vi inte mer.

Dom gräver sig in under det mesta.

Känns inte kul men är ett måste jag vill ha tomten och huset ifred. 

 Så här ser gräsmattan ut efter deras härjningar.

  

 

 Det var lite om livet i Vildfagre. Tack ni som här inträder och lämnar en hälsning. Må bäst!

                     Kram Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards