Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Thailandsmadam har landat.

Av Love - 14 mars 2010 17:02

Så är jag då hemma igen efter en underbar tid i Thailand.

Resan hem gick bra och att bli välkomnad hem av min kära man känndes så härligt. Har saknat honom, barnen och barnbarnen.

 

Han har verkligen klarat allt med bravur. Katterna välmående, blommorna gröna o fina och huset städat.

Visserligen städar vi på lite olika sätt så jag har en del att ta itu med men hur många män skulle låta sin fru vara borta i sex veckor och sköta allt. Vi har 10 katter så det finns att göra.

 

Om ni känner någon riktig djurvän så ska vi omplacera några av katterna för jag orkar inte så mycket längre och vill att dom ska ha det riktigt bra.

 Det är Norska skogkatter med stamtavla. Lägger nu ner mitt katteri.

 

Det är roligt att vara här igen och ni ska få se mer kort från min semester om några dagar. Nu ska jag bara ge av min tid till familjen.

 

 Michelle och Robin bjöd oss på god middag i går kväll hon är en av mina diamanter mitt älskade barnbarn.

 

Sen ska jag sätta igång att läsa era bloggar och se hur ni alla vänner har det.

Ha det bäst.

Kramizz från Love.  

 
 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

14 mars 2010 17:47

Kära Love !!!
Välkommen hem käre vän,så jag har saknat dig,men tänk att jag kännde på mig att du hade landat....Borta bra men hemma bäst, säger man ju,och det ligger en bra sanning i det....Eller???Nu får du även njuta och följa den Svenska våren,det är inte än sååå sköna dagar än här uppe hos mig,men det kanske är anneledes hos dig......OOOOJJJ vilken stilig Qvinna som skymta där bland blommster planteringen ,vem kan det månntro vara....LER.......KRAM IA......

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

14 mars 2010 18:28

Hej min kära mamsen..

Välkommen hem mitt hjärta..

Kram Mia

http://miaskaos.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

14 mars 2010 19:04

Välkommen hem kära Love.
Nu har jag suttit länge här och läst på din blogg. Vad mycket du har upplevt, vännen !!! Brun är du förmodligen så det räcker och blir över. Skall bli så kul at läsa framöver när du smält det mesta och berättar vidare.
Jaa, vi kan ta en "Slänghelg ", Lillis, du och jag var och en på sitt håll när vårsolen värmer gott !!!
Ha en skön och avkopplande kväll.
Kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 mars 2010 20:39

Välkommen hem!
Det blir spännande att se alla kort som du har tagit under din vistelse i Thailand. Jag har en svåger som är i Thailand just nu ihop med sin yngste son och två av hans kompisar.

Vi hörs!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
carina

carina

14 mars 2010 20:57

hej min vän jag vart så glad när du ringde sa att du hade kommit hem jag har längtat så efter dej men nu ska vi träffas ta en fika kram carina

http://www.ladystar.bemr

 
Lena

Lena

14 mars 2010 22:10

Vääälkommen hem kära Love!!!
Här är det grus i både det ena och det andra maskineriet ;o)
Ser fram emot en liten "reseskildring" när du vill, kan och vågar. =D
Stora famnen till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

15 mars 2010 05:35

KÄRA LOVE!!!
Börjar med att säga: VARMT VÄLKOMMEN HEM IGEN!!! Vi har saknat dej "på hemmaplan" och nu gläds vi alla att hemresan gått bra och att du "är hemma med oss" igen!!
Förstår att din käre är glad att få ha dig vid sin sida igen efter "så lång bortvaro".
Haft fullt upp hela helgen, EJ hunnit med något inlägg MEN har massor med bilder och berätta om.
Dragspelandet, ja det kommer också på bloggen....
EN STOR TKRAM till ER BÅDA!!!/ Margit

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

15 mars 2010 06:54

Välkommen hem! Skönt att höra att resan hem gick bra. Nu är du väl brun som en pepparkaka,ska bli roligt att se flera kort från detta vackra land. Vad synd att du ska lägga ner ditt katteri
Önskar dig en skön dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards