Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Kurser för män.

Av Love - 7 maj 2010 22:07

 

 Monica, Lillis, Yvonne, Solan, Irja,  Lena och Anna.

Att öppna bloggen och läsa era kommentarer är glädje.

 

 

 Här kan ni anmäla era män om något passar.

Tänkte själv anmäla mannen till kurs nr.8

 

 

Komvux fristående kurser för män.

 

 

Kurs nr.1

Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering och sedan  lägga ner den igen.

Mycket praktiska övningar.

Pris 1.000:-

 

 

Kurs nr.2

Flyger dom smutsiga tallrikarna ner i diskmaskinen av sig själv?

Lösningar och exempel.

Pris 500:-

 

 

Kurs nr.3

Att ge blommor till sin älskade skadar inte din hälsa.

Bilder och ljudband.

Pris 1500:  Obs. Begränsade platser.

 

 

Kurs nr. 4.

Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när din fru/sambo

kör bilen.

Specialutbildad kvinnlig lärare.

Pris 2.000:-

 

 

Kurs nr. 5.

Lär dig skillnad på fru /sambo och mamma.

Rollspel.

Pris 1.800:-

 

 

Kurs nr. 6.

Hur man lär sig älska shopping.

Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Pris 800:- Obgränsat antal platser.

 

          Tack för i dag slut för i dag.

                          Kram.

 

 


 
 
lillis

lillis

8 maj 2010 07:09

God morgon!
Kurserna för männen var bra,det är nog många som skulle behöva gå på kurs.
Önskar dig en bra och skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

8 maj 2010 10:12

Hej finaste.
Jag har ringt dig maaaassor men du verkar aldrig vara hemma ;) Många järn i elden tror jag.

Jag förstår hur du känner angående Lukas, jag förstår precis... Hoppas han blir hemma.

Hoppas mannens rygg blir bättre, det är hemskt när ryggen krånglar, men det vet väl du om nån.

Trevlig helg vännen

Kram Mia

http://miaskaos.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

9 maj 2010 00:38

Hej kära Love!!!
Dagarna..och även nätterna går...fast jag inte gör nånting..så går tiden fort ändå...
Vi har varit i E-tuna undereftermiddagen. Lasse har hjälpt min dotter Maria i hennes kolonistuga. Kag har BARA SUTTIT där på en stol..och sett på. Endast bryggt lite kaffe, det är vad jag i dagsläget endast duger til..och orkar...
Ser att ni har fullt upp..och att ni båda två har besvär med ryggarna. Inte roligt! "Utan rygg" så är läget både smärtsamt och bedrövligt! Hoppas att det lättar!!!!
Snart söndag igen, och vi får hoppas att värmen snart kommer till oss, både för naturen och vi behöver det också!!! Vi mår då bättre.
Sänder dig/er varma kramar och önskar en fin sndag tillsammans!! /Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

9 maj 2010 14:58

Två onda ryggar är klart två för mycket. Usch och aj! Hoppas verkligen de bättrar sig snart.
Jag skulle vilja anmäla min man till nr 6 - de övriga fixar han jättebra redan ;)
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
av irja

talisten.bloggplatsen.se " title="http://40- talisten.bloggplatsen.se " target="_blank">av irja

10 maj 2010 13:31

Kära Love !!!
Fantastiska kurser du erbjuder..vännen..Jag anmäler min Anders till kurs nummer 5,jag är faktisk hans fru och ingenting annat .....LER.... Har varit hos öron idag,för mina anhöriga påpeka att jag har börja höra dåligt,,,,,,,JA ,så är också fallet, Jag kommer att få höraparat på vänster öra, skön att det finns bra hjälpmedel,självklart vill man höra vad omgivningen talar om.....Önskar dig vännen en skön och solvarm vårdag,,,,,FÅNGA DAGEN,,, KRAM/IA...

http://40- talisten.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 maj 2010 13:59

Lite kurser för män skadar nog inte, men kurs nummer 8, var finns den?

Önskar dej en fin dag!

Kramar

Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

11 maj 2010 09:15

Hahaha! Inga dumma kurser alls! =) Men vad var kurs nummer 8 för något...?
Min man hjälper till med allt. Men man måste BE honom om det. För han ser inte vad som behöver göras! Det kanske finns en kurs i översyn, som lär männen att se kläder på golvet, disk på diskbänken, dammtussar i hörnen osv?!? Hihi!

Varm kram och tack för ett gott skratt!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards