Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Love - 30 augusti 2011 22:44

I morse när jag vaknade skrev jag i Anitas blogg o frågade om hon hade lust att träffa mig i Örebro.

När vi var små bodde vi i samma port men har inte träffats sedan dess. Vi fick kontakt genom Stay friend och hon är också en bloggvän nu.

Gissa om jag blev glad när hon ringde upp mig o sa att vi kunnde träffas. Det var inte svårt att känna igen varandra eftersom vi har kort utlagde på bloggen. 

Anita är en varm o go kvinna  o vän och hennes kram kändes så innerlig.

Ni må tro att vi pratade och hade trevligt skulle nog kunnat fortsätta till kvällen men hennes man Affe väntade på henne.

 

Så klart ville vi ha stunden på foto så Anita frågade en äldre herre om han ville ta ett kort på oss och här ser ni resultatet.  

Tack Anita för samvaron och jag hoppas vi snart ses igen.

 

Efter det gick jag o skrotade i stan. Hittade en snygg  skjorta som Leif ska få i morgon

Trött men lycklig kom jag hem till lagad mat vilket jag inte är för bortskämd med.

 I morgon får jag väl pallra mig upp lite tidigt så det är bäst att

be John Blund komma snart.

                                   Kram

                                   Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards