Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Love - 20 mars 2012 08:24

Morgonen har randats men vart solen är vet i sjutton.

Bara 4 gr. men blåsten har stillat sig och det är jag tacksam för.

I går flög det runt en massa saker ute och det gällde att hålla i hatten.


Vår helg var social och trevlig. Lördagsmiddag med Jill o Kent och söndagsbesök av

Dan o Anitha.


Tänkte åka till stan i går men fick ändrade instruktioner av kroppen.

I stället gjorde jag rent kylen sakta men säkert.


Dagen V som i visning närmar sig och nu ligger huset ute på Hemnet.


Leif har fått intyg från läkaren att han förordar flytt till stan med förtur.

Ska skicka in det till Öbo sen får vi se vad som händer.

Om vi tackar nej till två lägenheter gäller inte förtur längre så det kan

bli lite problematiskt om vi inte fått sålt.


Vad som göras skall i dag vet jag inte men någon dag i veckan

flyttar en ny familjemedlem in hos oss. Liten söt och helt underbar.

Något har hänt för det går just nu inte att lägga in några kort.

Får väl fråga dator- Lukas om han kan hjälpa sin gamla mormor.


Eftersom Leif sover går jag en bloggvän sväng och ser hur ni har det.

Mottot i dag:    Var glad, fåglarna kvittrar och livet leker.

                         

                                Kram till er alla.

                                        Love.





Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards