Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Love - 10 mars 2012 08:39

                                            

                                          Hejsan i solens sken!


Härligt att vakna och upptäcka att våren är här igen. Inte en snöflinga kvar bara vita fina snödroppar på tomten.


I torsdags kom fotografen som avtalat och nu har jag fått bilderna från mäklaren för att godkänna innan han

lägger ut dom och gör en folder.

Tomten är ju inte mycket att hurra för men inne såg det bra ut.

Han ville ha visning nästa helg men jag bestämde söndagen den 1 april. Här ska inte jäktas.


Nu är det snart dags för Leif att komma hem igen och det blir toppen. Jag har hunnit med mycket samt

varkligen fått välbehövlig vila. Pratar varje morgon och kväll med honom och vi är båda så nöjda över denna hjälp.

Vi har fått så mycket hjälp från olika håll som jag aldrig trodde fanns.

Sverige är ett bra land när det gäller sjukvård även om det finns många brister och mycket att åtgärda.


Har skaffat mig en del ovanor tex. sitter jag med kaffe och smörgås har även ätit mat vid datorn

men det ska bli slut på det nu. Maten ska ätas vid matbordet så det så.


Dotter och jag sköt på hennes besök här. Hon kommer i dag istället för då kan vi se Melodifestivalen

tillsammans som vi gjorde förr i tiden. Jag är nog rätt ensam om att gilla Torsten Flink men tror inte han

vinner. Det gör nog Lorinnee och hon är i så fall en värdig vinnare.


Kommer inte på något med att delge er förrutom att ni ska ha en härlig vårhelg och vara rädda om er.


                                            Kram från vännen Love.


Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards