Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Love - 25 september 2012 22:52

Ja så känns det i dag. Vaknade pigg o glad efter en trevlig dag med Jill i går som var här.


Pratade som vanligt med Leif klockan 10 o han var lika glad så vi bestämmde att komma

efter lunch.

Tyvärr var det inte bra då men vi tog med honom till konditori o fikade.

Tänkte att det kanske gick att bryta o få honom bättre. Inte det heller hjälpte så

då for vi hem för att han skulle få träffa Nova som han älskar o gå en promenad med.


Allt blev bara värre o värre o jag mådde också jättedåligt o blev ledsen.

Hade som tur va en sobril hemma som jag gav honom för att vi skulle kunna åka tillbaka.

Tony försökte avleda pappa med släktforskningen vi håller på med men inget hjälpte.

Det värsta är när han tror att han ska kunna få flytta hem igen. Vad ska jag säga?

Kan ju inte ljuga o säga att ja det kommer snart att bli så.


Mitt hjärta blöder för honom o jag har jätteont i magen nu. Önskar så att jag kunde ha honom hos mig med vet att det inte går. Detta är så fruktansvärt går inte att förmedla i ord.

Har en klump i magen varje morgon innan jag pratat med honom o hör hur det är.

Hans hallucinationer är så hemska och så verkliga för honom.


Hemma igen mötte jag Elinor som var på väg till sjukhuset med sjuktransport med Michelle.

Hon hade fått stora blödningar från anus hela toaletten full med blod. Klokt nog tog hon kort o skulle visa läkaren. Då var det bara att vänta på telefonsamtal vad dom sa.


Svaret blev att dom trodde det var en  polyp och dom skulle undersöka henne senare men

kunde inte göra det när det blödde. Fick åka hem igen och om det fortsatte i morgon skulle hon komma tillbaka. Fattar inte hur dom kan göra så och bara gissa.

Michelle är ju jätterädd och skulle sova hos mamma i kväll. Tur vi alla bor nära.


Jag kommer nog att sova dåligt med alla tankar som far runt som en centrifug i huvudet.


Vill gärna visa er vår ingång. Har en rabatt där som såg ut så här när vi fluttade in.

        

Nu ser den ut så här.  

         

I morgon kliver vi vidare in till oss.


Jag skulle ha hälsat på hos er nu men vill bara krypa till kojs o dra täcket över huvudet.

Tar nya tag i morgon men är så glad för era kommentarer och hjälpen ni ger mig på alla sätt.


                                                  


                Kram

                                                  


       Love.

                                                  


                 



Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards