Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Love - 1 november 2012 10:34

                                                  
Hej på er!


Sitter i ett mulet o grått Örebro men är snart på språng igen.


Måndag:  Anhörigträff  samt tackat ja till rum åt Leif.

Tisdag: Köpt två skinnfotöljer åt honom och hälsat på.

Onsdag: Fick reda på att dom tagit Leif till Psyk. på Usö.

               Saker hade hänt på korttidsboendet.

Torsdag: Ska tömma hans gamla rum på det lilla som är hans.

               Ta saker till hans nya  packar för fullt.

               Ev. hälsa på om det är ok.

               Gå på Halloweenmiddag med utklädsel ska bli kul.


Ja det är ju inte mycket annat som händer och rör sig i mitt huvud

vet inte hur länge Leif blir kvar på sjukhuset. Det jag vet däremot

är att jag nu får dubbla kostnader för honom.


Söker nytt hem åt Gaius jag hinner o orkar inte med honom och det

är inte rätt. Han behöver mycket motion, aktivering och någon som

har tiden. Goare hund finns inte och detta ovanpå allt jag misst är för

bedrövligt. 


Väntar på den dag jag kan berätta att allt ordnat sig och livet är lugnare.

Ringde läkaren och har fått Sobril att ta vid behov och behov finns när sorg

oro o smärta blir för jobbiga.


Dags att ta långa benet före o dra. Ha det så bra från Irja i norr till

Gullan i söder. Jag uppskattar o tänker på er alla.

                                                 Kram

                                                 L
ove.



Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards