Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Love - 23 december 2010 21:19

 

Tiden rann iväg och i morgon klappar han på dörren.

Många barn är förväntansfulla och det är jag med.

 

Jag skulle ha skrivit mer i era bloggar men tyvärr.

 

Nu vill jag säga tack för alla julkort ni sänt till mig och den fina ängeln som Madde skickade mig. Tusen tack.

Vilka stora hjärtan ni har som tänker på mig/oss.

 

Tro inte att jag har glömt någon av er.

                       Denna hälsning går till

                   Monica, Kristina, Marie, Ingalill

                                  Britt-Marie. 

 

Sist men inte minst sänder jag varma hälsninger till

             Anita, Maria, Lilian Ingmarie

                              och 

                       Lambergsfru.   

 

     Tänk att jag under året som gått hittat så många

                                goa vänner.

 

               Till er alla från oss alla i familjen

 

                 GOD JUL.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards