Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Love - 3 november 2009 22:38

   Tack för en god middag.

Av Love - 3 november 2009 21:58

I morse var det inte roligt.

 Väckarklockan ringde tidigt för hantverkare

skulle komma.

Det måste vara ett morgonpiggt släkte.

 Jag hatar att behöva gå upp denna okristliga tid och humöret ligger inte på topp då.

Mannen sussade så gott lyckligt ovetandes om sin duktiga fru.

 

Kroppen hade värkardag i dag också så allt kändes fel.

Plötsligt vid 12-tiden vänder det då barnbarnet  (snart 18år) med sambo ringer och bjuder på middag i kväll.

 Humöret stiger flera grader och allt blev lättare.

 

I mitt hjärta finns förutom dom två kamrarna 10 små rum som öppnade sig ett efter ett, när jag träffade min man, fick tre barn och sex barnbarn.

 Dom dörrarna kan aldrig stängas och är alltid fyllda av glädje och värme.

Tack för min härliga familj.

 

Nu har vi nyss kommit hem från en god middag mätta och nöjda och jag ska krypa till kojs på min tempurmadrass ( en viktig vän). Det lär dröja innan balkongen blir sovplats igen för kroppen sa ifrån. 

 

Glömde hämta kort på de unga tu men strax kommer det.

 

Goderafton.

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards